【有片】 LEGO旗艦店 積木印你個樣!全球唯一神奇機器@Leicester Square | 駐場博客

對於樂高迷,有咩開心得過將自己個樣印上Lego?

倫敦最新 LEGO 旗艦店去年11月在 Leicester Square 開幕,號稱全球最大,最最最期待的是全球首台「樂高即影即有」機器(Mosaic Maker),可以即場拍攝及製作各人的肖像Lego,將自己「貓樣」變成馬賽克樂高!(文章底部有片)

全球首台Mosaic Maker@倫敦 LEGO旗艦店 ,有幾神奇?
全球首台Mosaic [email protected] LEGO旗艦店 ,有幾神奇?

即影大頭!5分鐘變LEGO馬賽克

倫敦旗艦店設全球首台Mosaic Maker,原理就似影證件相,即是於地鐵常常見到那種Photo Booth,以即影即製方式,造出你肖像的專屬LEGO 馬賽克。有無咁神奇?我當然九秒九衝去試!

先去櫃枱買啟動卡,再坐入Photo Booth。
先去櫃枱買啟動卡,再坐入Photo Booth。
唔洗5分鐘,一盒有我個樣的LEGO就自動「嘔」出來!!
唔洗5分鐘,一盒有我個樣的LEGO就自動「嘔」出來!!
大家覺得似唔似?
大家覺得似唔似?

相關文章:最新!倫敦LEGO旗艦店 7 大打卡位

記者總評

一幅2D 馬賽克LEGO 索價£99.99/HK950。講真,認就未必一下認到係我,收得呢個價錢,其實應該有多幾種深淺灰色粒粒,就可以精確啲。

整體來講,肉赤就肉赤,其實計落跟不少大盒LEGO 差不多,勝在獨一無二,又是全宇宙唯一一台官方Photo Booth,鐵粉整返件來供奉啦!

回港即急不及待「拆禮物」,我按照1:1馬賽克圖一粒一粒砌,大約用了90分鐘就完成。睇下以下開箱Video啦!

 

倫敦LEGO旗艦店

LEGO Store@ Leicester Square
地址:3 Swiss Court W1D 6AP London
營業時間:星期一至六10am-10pm;星期日12nn-6pm
電話:+44 -(0)207-839-3480
交通:地鐵「Leicester Square 」站步行約3分鐘
網址:www.lego.com

睇下倫敦、台灣、日本有咩玩 :)

genius_t_banner

轉載文章 – 【有片】 LEGO旗艦店 積木印你個樣!全球唯一神奇機器@Leicester Square | 駐場博客

發佈留言

發佈留言必須填寫的電子郵件地址不會公開。 必填欄位標示為 *